19 September, Godmorgon

DATUM: 2013-09-19 | TID: 06:33:45 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
 
Kul att vakna upp förkyld. Jippi!
Ont i halsen och snorig, trött och seg.
MEN bara att gå upp, se glad ut och fixa sig för en heldag i Kalmar.
Men sminkningen får man skita i, inge kul att sminka sig och sen när man snyter sig försvinner pudret på  näsan. Rudolf med röda mulen, tralala * Hahaha! *

Jag hör hur min varma och sköna säng roppar mitt namn och jag skulle bara vilja krypa ner igen under täcket.
Mariah.....Mariah......Kom och sov här igen.....*Hahahaha*
 
Nej nu ska ja inte vara en gnällig kärring som klagar för minsta lilla, ja är fan en kvinna och ingen mes! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0