14 Maj, En klantig Mariah!

DATUM: 2013-05-14 | TID: 23:19:17 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Ja, jag har ju inte bloggat på ett tag men har en väldigt klantig ursäkt för det! *haha*
Det hände en liten olycka här hemma och min gamla dator fick bada i vätska och när jag skulle hälla ut den genom att vända datorn upp och ner tappar jag den i golvet. *Säg inget så har du inget sagt ;)*
Datorn fungerar med tangentbordet fungerar inte så ska sälja den, får 400:- för den så då kan jag betala av den då jag fick ut pengar på hemförsäkringen också.
 
Så det var bara att kolla efter en fungerande dator och har nu en dator som jag köpt på NetonNet.
Datorn som jag nu köpt är:
Vit, snabb 15,6-tums laptop med mycket arbetsminne.
Packard Bell ENTV44CM
  • 15,6-tums HD-skärm
  • AMD Dual-Core A6-4400M
  • 8GB RAM 1600MHz
  • 500GB Hårddisk
  • AMD Radeon HD 7520G
  • SuperSpeed USB 3.0
  • HD-webbkamera

Samt att den har windows 8.

 

Pris: 4490:-

 

 

(Klickbara bilder och bilderna är lånade från NetonNet.se)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0