Dag 1 – En bild på mig själv + tio fakta

DATUM: 2013-01-08 | TID: 18:50:22 | KATEGORI: Blogglistor | 0 Kommentarer
 
1: Jag har en underbart fin dotter som jag älskar mer än något annat på denn jord, hon är mitt allt!
2: Jag är redan skoltrött.
3: Jag älskar att vara mamma, de finns inget bättre <3
4: Jag blir 24 i februari.
5: Jag har underbara vänner.
6: Jag har inget körkort men ska ta de efter examen.
7: Jag tycker om att ha ordning och snyggt omkring mig.
8: Jag dammsuger varannan dag och storstädar varannan helg.
9: Jag lägger sällan pengar på mig själv, min dotter är värd det bästa.
10: Jag har 4 terminer kvar av min utbildning sen är jag klar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0