13 December, Bästa gymnasiet och den bästa skoltiden

DATUM: 2013-12-13 | TID: 21:09:00 | KATEGORI: Mina studier | 0 Kommentarer
 
Min bästa skoltid var helt klart min gymnasietid på Hagagymnasiet i Norrköping.
Det är ett gymnasium som jag verkligen kan rekomendera.
 
 
När vi tog studenten hade lärarna spex för oss, dock finns det inga filmer på det. Men lärarna bjöd verkligen på sig själv. Hittade några videos från senare tid nu som någon lagt upp från sin student på Haga.
 
 
Denna hittade jag också, det är samma låt som lärarna sjöng förr oss och den är ju sååå klockren!
Man ser även en del av mina gamla och goa lärare, lärarna på Haga är helt underbara och det var väldigt sällan man inte vill gå till skolan.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0