Typ ... Hej?!

DATUM: 2012-11-06 | TID: 21:02:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Nu var det ett tag sen jag skrev och detta har sina anledningar.
Men Dagarna rullar på som vanligt och numera försöker vi att undvika mjölk hos lillan så mkt det bara går. Lillan äter mjölkfritt på förskolan och hemma får hon mjölkfritt smör och Juice i stället för mjölk, men i maten har ja lite vanlig mjölk. Hon har blivit bättre i magen med avföringen, men har ibland klagat på magont (Dock vet ja inte om ja riktigt kan lita på de till 100 då hon säger aj för minsta lilla just nu och hon säger inget när jag trycker på magen *fisunge* Visst hon kan säkert ha lite ont som hon säger, men som sagt hon verkar inte lida av de då hon inte reagerar på de när jag trycker och är precis som vanligt. Men vi får se vart detta bär av).
Vällingen kan ja inte byta för hon vägrar att ta den mjölkfria vällingen och blir asgrinig om hon inte får vanlig välling. Så om någon vill köpa mjölkfri välling har ja 1 oöppnat paket och ett paket som ja bara tagit 5 msk ifrån.

Förra veckan var vi ju nere i Kalmar, och oj så skoj det var! Aktiviteter hela dagen, allt från praktiskt till teoretiskt.
Vi skulle ätit på Kina men vi fick bara 40 min lunch så det han vi icke med och jag vågade inte äta då min mage inte var helt 100. Sen när vår dag där var över hade jag en restredovisning som gav mig ett G = ) !
Det tog ca 15 min sen var det bara att sitta i en bil påväg hem.
Kvällen blev lugn då jag mådde skit när ja kom hem och mamma tog lillan under natten så jag fick sova, somna redan vid ca halv 9.

Påtal om mage, efter att min mage har varit strulig ett tag nu så blev det VC igår och detta resulterade att jag ev hade nått virus i magen *blä* Men är nu på bättringsvägen och mår prima igen.
Så nu får vi hoppas att denna skit håller sig borta, undrar om det lillan hade då med? Men det var bra sjukt kan ja säga så det är svårt att säga vad felet är. Så nu testar vi mjölkfritt så får vi se sen vad som sker med hennes mage.
Ja vad annars händer här? Skola, förskola, plugg, tenta, städning, trots, tvätt... Haha Ja allt det gamla vanliga som sker. På fredag har jag tenta och som vanligt är ja ute i sista sekund. Men det går som det går och ja kan inte göra mer än att göra mitt bästa som jag brukar säga. Det skulle ju vara tentafest på kvällen, men det blir ingen då ingen hade nån större lust lr folk som inte kunde så det sköt vi upp till en annan gång.
Ja finns inte så mkt mer att skriva just nu. Men ska nu bli bättre på att uppdatera, ja lovar. Dock så kommer ja att f.r.o.m tis nästa vecka att vara borta 7-17 Mån-fre i 5 veckor så uppdateringarna kommer att ske på kvällarna eller från min mobil. Denna VFU ska bli intressant och jag är såå nervös!
Men ne, nu ska jag se på film och Ensam mamma söker!
Ha en toppen kväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0