28 November, Onsdag

DATUM: 2012-11-28 | TID: 22:40:21 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Nu är jag tillbaka igen efter ett par lediga dagar från bloggen.... Typ ;)
Ne men vi har haft annat för oss och jag har inte riktigt hunnit med några riktiga uppdateringar.
Veckan började med en sjuk dotter här hemma med hög feber så vi blev hemma mån-tis. Igår for vi till Kalmar som sagt och köpte mig en Systemkamera som jag alltid velat ha. Det blev då som ni säkert förstått en Nikon D5100 18-105VR, jag är så nöjd med den och har ikväll för första gången testat den och bliderna blir så bra !
Jag köpte mig även en extern hårddisk så att jag kan spara viktiga saker samt alla bilder på den så att jag har de på ett säkert ställe.

Men idag var det dags för praktiken igen, och som vanligt så går dagen sjukt fort!
Hämtade även tentan och Ja jag var GODKÄND - Check!
I morgon ska jag för första gången hålla i en samling, och ska jag vara ärlig så är jag riktigt nervös inför detta. Men får verkligen hoppas att detta går bra !
Ska ha samling med de små, tänkte bland annat köra "Gubben i lådan", åter kommer med resultat :P
 
Jag har inte hunnit med att fortsätta på min Juldesign, så den kommer att bli försenad då jag kommer att fortsätta med den nästa helg när jag är barnfri. Detta påverkar då mitt pynt på bloggen ang den 1a advent, men får fixa de till den 2a advent i stället. *Hoppas ni har tålamod* ;)
 
Ne nog för mig idag, nu ska jag sätta mig och läsa Lpfö98 REVIDERAD 2010!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0