18 November, Nyhet på bloggen

DATUM: 2012-11-18 | TID: 10:59:21 | KATEGORI: Nyhet på bloggen | 2 Kommentarer
Nu finns det yttligare en ny kategori på bloggen som heter "Cornelias lärande". Tyckte det passade bra att ha här eftersom att jag läser till förskollärare och ser lärandet på ett helt annat sätt nu efter denna VFU.
Så under denna kategori så kommer jag att publicera och dokumentera inlägg med Cornelias lärrande, samt att ja tänkte koppla Lpfö98 till hennes lärande samt olika begrepp. Som igår dokumenterade jag henne när hon sorterat pärlor i olika färg, men det kommer jag att skriva om senare för nu ska jag storstäda.

Ikväll ska jag sätta mig och pilla med min juldesign.
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Lpfö98? Varför inte den nya läroplanen för förskolan?

Svar: för det är den reviderade lpfö98 2010 vi använder i förskolan. så ta reda på fakta först :D
Mariah Johansson

2012-11-24 @ 20:26:45
Postat av: Mariah, mamma till Cornelia.

Just de, kul att ni läser och finner mitt liv så intressant och spännande :D Men tycker du ska ta reda på fakta innan du kommenterar. Vet nog mer om vilken läroplan som används än vad du gör.

2012-11-25 @ 23:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0