Torsdag

DATUM: 2012-03-29 | TID: 18:25:35 | KATEGORI: Mina studier | 0 Kommentarer
"Vi ska observera DITT BARN!"
Haha Jaha ska vi observera MITT BARN.
Ja det ska vi, på onsdag nästa vecka kommer mina gruppkamrater hem hit till oss och vi ska "observera" när hjärtat pratar under 20 min.
Eftersom man måste ha målsman/vårdnadshavarens tillåtelse när man pubicerar bilder, film och ljud på nätet eller någon annanstans på barn som inte är ens egna (för annars kan man åka dit) så var det nog enklare att ta någon som man känner.
Och nu har ju vi min tillåtelse, sen om cornelia går med på att prata är ett annat problem då haha.
Så det ska bli riktigt intressant =)

Det där med att publicera bilder på andras barn på nätet eller någon annan stanns är jätte viktigt och man MÅSTE ha vårdnadshavarens/målsmans godkännande innan man gör de. Det har vi även fått påpekat i skolan och på praktiken så tänk på det där ute alla som inte vet de eller de som inte har alla hästar hemma.

Annars idag har vi haft föreläsning i 3 tim mellan 13-16 och nu har vi fått i oss lite mat här hemma och min tjurunge ska snart i säng, själv blir det chill framför en film ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0