Tisdag och plugg

DATUM: 2012-03-27 | TID: 13:03:04 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer

Denna dag har rullat på snabbt och jag har hunnit med ett besök på VC för att kolla min hals igen.
Denna gång tog dom massa mer prover och hals prov, halsprovet visade inget så nu är det bara att vänta på de andra proverna som togs.
En annan sak som gjorde mig förbannad är att den där jävla VC i sthlm är en ren jävla bullshit !
Säga att jag har B12 brist och skriva ut tabletter för att jag ska äta dem och sen kollade min läkare här igenom provsvaren från Sthlm och det fanns inget som tyder på att jag skulle haft B12.
Borde seriöst stämma dom jävlarna!
Här lägger man ut pengar på tabletter som man sedan ska stoppa i sig och så har man inte ens de som tabletterna är emot, puckon !
Någon som vet vem man ska ta kontakt med om detta?

Men ska nu i alla fall sätta fart att plugga igen och sedan hämta hem lillan från förskolan, lovade att vi skulle ta en cykeltur så det får jag väl ta och hålla ^^,


Hoppas ni får en härlig dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0