God morgon

DATUM: 2012-03-16 | TID: 06:45:19 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer

Iknow Iknow dålig uppdatering, fy mig!
Men har inte haft tid och ork. Men ska bli en ändring, jag lovar!
Ska fixa bloggen med till en lite mer vårdesign/sommar design :)
Var ju i Kalmar hela dan igår och vi fick leka i ps, power point och redigera videos! :D
Idag har vi grupparbete mellan 8-14 tror jag vi bestämde. Sen blir det hem och plugga, och påtal om plugga så har jag nu 37,5 hp, fan så bra jag är!

Har några videos från bilresan hem igår ska bara redigera dom och fråga om det är okej om jag lägger upp den här ;)

Hoppas ni får en bra dag för här ska det bli 15 grader varmt idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0