Tisdag

DATUM: 2012-06-19 | TID: 08:58:32 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Lillan är nu lämnad på förskolan och jag ska plocka undan här hemma för att sedan gör det som måste göras, som vanligt liksom.
Så idag händer det inte så mkt, egentligen.
Fick tag på frisören idag, men hon hade det fullt hela veckan *blöööö* och jag tänker absolut inte göra färgningen själv, noppningen kan jag göra själv som jag gör annars med färgning, aldrig !
Ikväll blir det till att packa allt sm vi ska ha med oss, lillan får hjälpa mamma så att ja får med mig allt som hon vill ha med sig. Önskar bara att man kunde ha lite större väska, men det får inhandlas i Ullared.
Men ja det är min dag det, skoj va?! :P  Mouhaha.



Och Elin, bara för att du är så snygg så får du lite extra punkter här......................
Eller ...... vad ........säger ........ du ....... om ........ de........? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0