Eftermiddag med sol

DATUM: 2012-06-18 | TID: 16:47:40 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Har nu hämtat hem mitt hjärta från förskolan, vi tog en tur ner till ica för att skicka tillbax ett paket som kom på posten idag. Men nu är vi hemma igen och det blir väl att se på pippi som vanligt :P
Hinner inte hem förren hon säger: Mamma, pippi. Gounge !
Jag gjorde klart uppgiften idag och nu är den inskickad, hoppas den blir okej annars får jag pilla me den ikväll igen. *suck*
I morgon blir det att packa inför midsommarhelgen som vi kommer att tillbringa någon helt annan stans än hemma i alla fall sen blir det väl lite plugg på det också.
Men jag är fortfarande sur att ja inte får tag i någon frisör :P haha.
Hoppas ni haft en toppen måndag, en bra start på en ny vecka helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0