Onsdagskväll

DATUM: 2012-01-04 | TID: 21:52:50 | KATEGORI: Det kallas livet | 1 Kommentarer
Idag har varit en lugn dag, har bara tagit dagen som den kommit och nu på kvällen var vi bort till mormor för att fira henne då hon fyller år nu den 10e.
Var tidigare idag ute och fotograferade med pappas kamera, bilder ser ni i inlägget under samt att ja la in bilder som jag tog under nyårskvällen och när pappa, jag och hjärtat var bort och matade hästarna.
Jag vill så gärna ha en egen kamera så jag kan låta min hobby flöda och låta fantasin glöda.
Men får se till senare kanske, inte nu... För nu ska jag sätta fart med körkortet och jag ska börja övningsköra med pappa så jag har mitt kort till skolans slut förhoppningsvis!

Alla ligger och sover, lr bror min drog till åtvid och ja sitter här och ska plugga men känner inte för det just nu. Har skrivit 2 meningar, tar de lite pö som pö. Men måste sätta fart då den ska in i morgon och sen måste jag börja på portfolion nu när jessica förklara för mig hur dom gör så ska jag läsa lite och se om det är samma sak för då är det inte så svårt.

Men hoppas ni får en fin kväll..



Dagens diss: Personer som trampar på andras tår och lägger dryga kommerntarer på bilder som dom kan hålla för sig själva i stället.. Jag är inte intresserad av dina dryga kommentarer, dom kan du hålla för dig själv i stället.




Kommentarer
Postat av: Sandra ♥ Mamma till Elias ♥

Javisst har jag det! Underbara mammor får underbara barn! ♥

2012-01-05 @ 14:58:47
URL: http://lifesgreatestmiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0