En ny start på en ny vecka

DATUM: 2011-12-12 | TID: 18:23:14 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Idag har jag suttit med min omtenta hela dan, min hjärna är skapligt trött och jag är inte klar än!
Ska sätta mig ikväll när jag nattat lillan.
Det har ja ju inte berättat, vi bytte säng i natt ;)  Hon höll på att göra mig tokig med sina sparkar då hon lagt sig bredvid mig igen så jag la mig i hennes säng, haha!

Har nu fått en tid till sjukhuset där dom ska kolla upp min mage så ska dit nu den 19 och så har jag seminarium kl 13 sen efter... Det ska bli intressant när man typ är hög av allt morfin som jag kommer att tvinga i mig för annars gör ja det inte! *Haha*

Ikväll blir det som sagt plugg och lite tvtittande, måste följa fuskbyggarna som jag verkligen stör mig på.
Hur är människor skapta eller? Lura folk på så mkt pengar, idioter!

Men nu ska vi mysa lite framför en film innan lillan ska i säng strax.
Hoppas ni haft en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0