Helgen

DATUM: 2012-09-02 | TID: 20:30:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
I helgen skulle jag varit barnfri och laddat batterierna, men eftersom det finns en människa som är helt jävla blåst och dum i huvudet så följde jag med min dotter, mamma och pappa ner till skärgården och tillbringade helgen där.
Helgen har varit helt okej, har bara chillat, fiskat och kört 4hjuling! * yeah! * Fick ändå 2 barnfria nätter då mamma sov med lillan en natt och pappa tog henne den andra natten.
 
När vi fiskade så trodde jag pappa ramlade i och jag blev rädd, men när jag vände mig om snabbt så sa pappa bara: OOh jävlar! Det var inte pappa som ramlade i, det var en så jävla stor Gädda som jagade pappas drag och slog till precis vid ytan, men pappa missade den. Men nästa år ska vi slå pappas PB ;)
 
Men att köra 4hjuling var helt galet kul! Dinli Centhor 700 4x4. Den var inte liten och gick inte sakta heller ;) Han som hade denna innan hade vält med den en gång och det är inget man vill göra och vill inte släppa lös för mkt utan skydd. I vinter ska ja lätt hjälpa till att skotta snö hemma med denna skönhet ;)
 
 

(Bilderna är klickbara och lånade från blocket)

Mamma och pappa gjorde ett kap, den ligger på ett pris på 70.000:- , men mamma och pappa köpte deras för 25.000:- . Och då fick dom även med en snöplog som är till.
 
Vi var även på marknad i Loftahammar. Lillan fick en hund som skäller och går samt en dress med rapunzel på, jättesöt! Jag själv köpte mig en väska till skolan och en tjock luvtröja med "Ed hardy" märke på och massa lurv på insidan.
 
Idag tog vi en heldag i Västervik. Jag handlade på Willys och Dollarstore. Jag köpte mig även den svarta byrån som jag länge velat ha. Den är så snygg !
Och eftersom priset som den haft idag skulle sluta gälla så fick den följa med oss hem idag.
 
 
Jysk -  999:-
 
 
Nu är det bara att vänta på IKEA, det kommer nog att bli kanon! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0