4 Mars, Mammas prinsessa <3

DATUM: 2014-03-04 | TID: 08:17:00 | KATEGORI: Cornelia Allmänt | 0 Kommentarer
 
 
För 4 år sen vid en kall vinter med mkt snö vid den här tiden (08.17) låg jag på förlossningen med värkar som skulle förändra mitt liv till det bästa. Efter 6 timmars värkarbete, 6-10 min krystvärkar och 4 tim inne på förlossningen så föddes äntligen min lilla prinsessa (10.48).
4150g och 52cm kärlek. 
Det var mitt livs bästa dag och idag blir min lilla älskling 4 år.
Grattis på födelsedagen mammas hjärta! Mamma älskar dig till månen och tillbaks 1000000 ggr om.
Liten blir stor <3
 
Dagen började med sång, tårta och paket.
Idag fick lillan dessa presenter:
 
 
Nästa helg blir det mer kalas med familj och mormor.
Och då har vi alla gått ihop och köpt något dyrt som hon får då, men vad det är får ni vänta och se tills då ;)
 
Och jag har helt klart valt världens finaste faddrar till lillan, detta fick hon på min fb i morse av Linda <3 :
Grattis min fina guddotter på din fyra-årsdag! Synd vi inte bor närmare varandra för då hade jag kommit med paket o tårta! Jag älskar er båda <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0