30 Mars, 4 år och 24 dagar

DATUM: 2014-03-30 | TID: 22:19:00 | KATEGORI: Cornelia BVC | 0 Kommentarer
I fredags var vi på bvc på 4års kontrollen.
Här kommer då fredagens mätning:


Vikt: 20.3 kg
Längd: 107,6 cm 
Ögon: Ligger lite över det normala för en 4 åring.
Storlek i kläder: 110/116/122 beroende på vad det är för kläder.
 
 
 
Hon kan nu:
- Räkna till 30 med lite hjälp mot slutet.
- Kan peka ut nästan alla bokstäver i sitt namn.
- Kan ta på sig alla kläder själv.
- Kan oftast torka sig själv på toaletten.
- Har varit nappfri i snart 1 månad.
- Cyklar på sin 16" cykel utan problem.
- Har börjat säga till när hon är trött.
 
 
Det är så kul att se hennes utveckling.
Jag är så glad över att få vara just din mamma och att jag får följa med på din resa genom livet och se dig utvecklas allt mer från dag till dag.
Du är väldigt mammig just nu och jag tar tillvara på den perioden så mycket det bara går.
Jag kommer alltid att finnas här för dig och ställa upp x2, oavsett vad klockan är. 
Mamma älskar dig Cornelia till månen och tillbaka miljoner gånger om.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0