17 Mars, Nappfri

DATUM: 2014-03-17 | TID: 22:28:58 | KATEGORI: Cornelia Allmänt | 0 Kommentarer
Lillan är nu helt nappfri och har inte visat något som helst intresse för napp, har varken nämnt nappen eller gnällt om den när hon varit trött och ledsen.
Idag har hon varit nappfri i 1 vecka, och för att hon varit så duktig och slutat med napp så fick hon som sagt en ny cykel i fredags av mig.
 
Jag är så sjukt stolt över min stora tjej.
Nästa projekt blir att sluta med blöja på natten, men det är inget jag tänker träna bort (mer än att hon får kissa innan natten och när hon vaknar) utan det får komma i hennes takt. Nu fokuserar vi på att vara nappfri.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0