12 Mars, Onsdag

DATUM: 2014-03-12 | TID: 19:02:38 | KATEGORI: Barnartiklar & Kläder | 0 Kommentarer
Vardagen rullarpå bra och helgen passerade med en väldig fart och snart är det helg igen.
I helgen bär det av hem för att gå på dop, fira lillan och sen testa cykeln som lillan fått av mig men som mamma och pappa köpte i Linköping på Biltema.

 
Nu ska det bara dit stödhjul och en cykelkorg som vi även köpte här hemma.
Skulle vilja köpa en cykelstol som man kan ha till skrållan men har inte pengar till det just nu.
 
Annars i helgen var det ju underbart väder som vi njöt av till max.
Vi var ute och lekte i olika lekparker, lekte med kameran och bara umgicks, mitt hjärta och jag <3
 
 
 
Nu är verkligen våren här och i helgen åker kameran med, dels för dopets skull, lillans kalas men också för att fotografera hemma med pappa.
Måste och vill komma igång med fotograferandet lite mer nu. 
 
Igår var det REA på lekmer.se och lillans fötter växer så det knakar om det så jag klickade hem ett par nya skor till lillan för endast 150:-
 
 
Det var även ett erbjudande på H&M där det var ta 3 betala för 2 på deras barnskor, så köpte dessa för endast 198:- + frakt
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0