7 Januari, Tisdag

DATUM: 2014-01-07 | TID: 13:01:05 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Nu är vardagen igång och ja sitter med min tenta.
Har skrivit några rader till och från så får la sitta hela natten antar jag, jaja får ta igen sömnen i morgon.
Lillan är på förskolan och jag ska om ett par timmar hämta hem min skrutt som jag saknar.
 
Så vad blir det mer idag, inte alls för mkt skulle jag gissa på.
Plugg, bus med lillan, natta barn och sen ännu mer plugg.
 
Vill ha mer ledigt, vill kunna njuta av dagarna med lillan och inte sitta med skolarbete hela dagarna...
Men snart är det över!
 
Hoppas ni haft en bra dag.
Nae, Nu ska jag redigera lite post och fixa till det sen blir det plugg.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0