27 Februari, Torsdag

DATUM: 2014-02-27 | TID: 23:48:05 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Idag har jag pluggat hela dagen. Skrev klart en tenta som skulle in kl 16, han dock inte läsa igenom den för att fixa diverse stavfel vid snabbskrivning och meningsuppbyggnaden, samt att jag började vissa meningar med och, och dom ska inte vara där. Men Men, fick fixa detta nu så jag bara kan skicka tillbaka den sen om läraren skulle påpeka dessa fel som jag själv är medveten om.
 
Annars idag har jag städat undan här hemma, diskat och myst med mitt hjärta samtidigt som hon spelade spel på min mobil. *Pippi, vad annars* haha!
Dock kom hon i säng senare idag då jag som sagt var tvungen att dammsuga klart innan hon la sig, men ibland får man räkna med att rutinerna inte kan följas helt när man har barn!!
 
Nu ikväll när lillan somnat blev det diska färdigt all disk, duscha och betala alla räkningar för denna månad. *Så fort pengarna rullar in så rullar dom ut* Vem kom på denna dumma idé?!
Nee, nu ska jag sätta mig med tenta 2 som ska in i morgon och sen ska jag dejta kudden inför en heldag i skolan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0