24 Februari, Dagens

DATUM: 2014-02-24 | TID: 23:51:32 | KATEGORI: Blogglistor | 0 Kommentarer

dagens låt: Min spotify lista ;) 
dagens dusch: I eftermiddags innan jag hämtade lillan.
dagens frisyr: En boll mitt på huvudet.
dagens smink: Smink fri idag.
dagens klädsel: Myskläder.
dagens händelse: Inte mer än det vanliga i vardagen.
dagens planer: Städa och plugga, blev bara plugg och sömn och sen umgås med lillan så klart.
dagens vill ha: Närhet <3
dagens saknad: Ingen nämnd ingen glömd ;) 
dagens drog: Apelsin jucie.
Dagens träning: Cykling.
dagens tråkigaste: Plugga.
dagens måste: Städa, men görs ev i morgon.
dagens dricka: Vatten och juice.
dagens köp: Ingenting.
dagens mat: Jag har inte varit hungrig, men tog mig kvällsmat med lillan.
dagens personer: Cornelia <3
dagens kärlek: <3
dagens mående: Bra men trött och seg.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0