16 April, Påsk och påskkärring

DATUM: 2014-04-16 | TID: 20:11:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
I morgon är det sista dagen innan några dagars ledighet med massa mys och massa massa godis för oss här hemma. Vi åker till skärgården i helgen och myser med familjen.
I morgon ska lillan även få gå påskkärring, hon kommer att vara såå fin, mammas lilla sessa, lr påskgumma som hon sa. Sötnos! <3
 
Nu ikväll ska jag packa och fixa det sista och packa ner alla påskägg m.m.
Sen blir det sängen tidigt ikväll så jag orkar med min dag i morgon som lärare.
Hoppas på fint väder i helgen också, men ser ut att bli så, 20 grader!
 
Idag fick lillan även med sig sina plantor som hon planterat på förskolan, solroser och tomater. Det blir till att plantera om dom i helgen också.
Jag är en stolt mamma! <3
 
Men men, nu ska jag packa.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0