28 September, Lördag

DATUM: 2013-09-28 | TID: 21:48:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Tog en liten paus i allt städ som ja hållt på med idag.
Har städat i alla utrymmen här hemma och plockan undan, kastat och sorterat vad som ska säljas och inte.
Blev en hel del som ska ut på säljarsidor på FB.
 
Håller nu på att damma i alla rummen och har bara kök och toa kvar, dammsuga och torka golv får jag göra i morgon samt hänga och vika tvätt.
Tror inte grannarna uppskattar att ja dammsuger kl 23.30 när jag är klar med dammningen. 
Har ju ändå några timmar på mig i morgon innan jag ska ta bussen in till stan vid 13.30 för att storhandla innan mamma och pappa komer och hämtar upp mig med allt som jag handlat. 
I morgon börjar jag på allvar med Lchf och har nu under några dagar slitit med att läsa om det och hitta massa olika recept. Så när jag städat klart ska ja sätta mig ner och skriva ner matlista för 4 veckor framåt samt inköpslista för i morgon.
Mariah, nu är det bara att du börjar äta fisk! ;) *urk*
 
Fick ju bilder på lillan igår efter klippningen, och som sagt vi är jävligt lika som det sägs dagarna in och dagarna ut.
På översta raden i mitten är det jag -94 och som andra 2 bilderna är resultatet efter klippningen. Luggen kommer ju sedan att växa ut så då kommer det se ut som vanligt igen,skönt att slippa snagga av allt hår på snuttan.
Dom andra bilderna på understa raden är från idag när älsklingen hjälper sin moffa med att fixa i trädgården, men jag tror hon lekte mest, min lilla skitgris <3 Tur att det finns tvättmaskin. ^^,
 
 
Ja undrar vart ifrån hon fått den där minen med öppen mun, hahaha *visslar*
Och tungan är nog moffas bus som vanligt. *haha*
Mamma saknar dig nu min lilla fisunge <3
Men i morgon ska jag allt pussa och krama dig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0