24 September, Tisdag

DATUM: 2013-09-24 | TID: 21:23:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Jordgubbspajen står i ugnen, vaniljsåsen står i kylen, ungen ligger i sängen, sover? Nae det är en annan historia!
Kan det bli en bättre kväll? 
Lillan och ja råkade somna förut och sov middag i 1 tim, anledningen till att hon inte somnar nu. *Suck*
Hon som ska upp till förskolan i morgon, Varning för tjurig unge i morrn! *höhö*
Nu ikväll har ja gjort matlåor till veckan och som ni förstår även bakat jordgubbspaj! *mumma*
Vi har även varit ute och busat med Denize, lr Cornelia har.
Förstår inte vad det är med barn och vatten ? ;) Men det är uppenbart att mitt barn älskar vatten, varmt som kallt, rent som smutsigt! Hahaha <3<3
 
När pajen är klar så blir det en varm dusch och sen mysa ner sig i soffan med en bra film och bara mysa för mig själv. Sällan det händer!
Filmen har ja dock inte valt än...Har ju sätt alla...Hmmm, tur man ska till Gekås Ullared snart!
 
Annars har det varit en lugn dag idag, fixat lite inför morgondagen då vi har en heldag i skolan för att ev få studera hemma på torsdag. Självstudiedagarna är rätt sköna om ni frågar mig, ligga i sängen och läsa/plugga, finns ingen bättre plats att plugga på ;) 
 
Men nu luktar det paj här så ska kolla om älsklingen somnat och sen ta mig en dusch.
 
 
 
 
Resultatet av både pajen och min sovande prinsessa <3
 
 

 
Ångesten för att klippa av lillans hår smyger sig sakta men säkert på mig !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0