21 September, Lördag

DATUM: 2013-09-21 | TID: 10:27:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
 
Idag är det en lugn dag med städ och plock här hemma. Måste vika tvätt, tvätta och dammsuga samt plocka undan här hemma känner jag.
Dock har ja ett dilemma, vad ska vi äta för mat? *haha*
Vill ha nått snabbt och enkelt idag känner ja, hmmm pyttipanna? 

Just de, igår hände det ju en "olycka" på förskolan.
Lillan tycker fortfarande att hon är jätte fin i håret, hon skrattar varje gång hon ställer sig framför spegeln, hon e så stolt *hehe*
 
Ja har i alla fall bestämt för vad frisören får göra efter råd från Mattiaz Björling.
Antingen får dom raka av henne allt hår och lämna några cm (lär ju växa ut en del till nästa helg) eller så får om klippa av det långa håret och klippa upp det kort i nacken och låta det andra växa i fatt till en fin lugg.
Hon ska absolut inte ha det långa kvar då det kan bli en hokeyfrilla och nej, det vill jag absolut inte.
Men mamma ska ringa på måndag och boka tid hos frisören så får vi se.
Ja har i alla fall sagt att det långa håret som dom klipper av ska dom spara i en snodd som jag vill spara som minne ^^,

Ikväll vankas det ljusparty för oss, får se om ja tömmer mitt kort ;)  haha!
Jag älskar ljus och dessa ljus är ju underbara så får se om vi beställer något.
Risken finns! *haha*
 
Sen när lillan somnat ikväll så ska jag sätta mig och fixa och pilla om min design.
Fixa lite nya färger, nya bilder, ny text m.m =) 
Så sen får vi se vad resultatet blir.
Men nu ska ja leta efter mat i vår överfulla frys.
 
Resultatet av maten kommer sen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0