2 September, Arg !

DATUM: 2013-09-03 | TID: 00:00:40 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Ja, jag beställde ju hem ett objektiv, får hem det och ska testa det.... Vad händer?
Det passar inte !! 
Kan inte ringa butiken för dom hade stängt under helgen så ringde idag när jag var påväg till bilen, vad tror ni dom säger?
Jo, jag ska skicka tillbaka det, MEN dom har inte mitt rätta objektiv inne!!

Då undrar jag, varför ska jag bli drabbad för att dom har gjort fel?
Han visste inte när dom skulle få in det igen, men enligt internet så finns det objektivet inne via webshop och telebeställning! *huu-?*
Ja, jag kommer att ringa i morgon igen och ställa krav, det är dom som har gjort fel och kunden har alltid rätt!
Antingen får dom fixar fram rätt objektiv, eller så får dom ta och ge mig ett annat som jag kommer ge som förslag på då jag hittat ett snarlikt men för 150:- mer, men de anser jag att dom kan bjuda på då dom gjort fel.
Men jag har även hittat de objektivet jag ska ha fast utan paketpris, men ja har ju hela paketet här hemma utom rätt objektiv, då är det väl bara att dom skickar rätt objektiv så skickar ja in det som är fel?!
*Handels säger jag bara*
 
 
 
Nej nu ska jag sova, en massuppdatering kommer i morgon.
- De sista dagarna på sem.
- Bildbomb.
- Kalmardag. 
 
Nu är skolan igång btw, termin 5/7, peppa peppa, kom igen kämpa!
 
Natti natti
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0