18 September, Blogglista

DATUM: 2013-09-18 | TID: 21:31:20 | KATEGORI: Blogglistor | 0 Kommentarer

Senaste

Låt du hörde: Miley Cyrus - Wrecking Ball.
Film du såg: Hannah Montana med lillan.
Mat du åt: Risgrynsgröt ;p 
Kram: Lillan.
Puss: Lillan. 
Känslan: Trötthet.
Ligg: Haha säger jag bara.
Resa: Till skärgården på vår semester. 
Glädje: Idag när jag hämtade lillan.
Längtan: Idag, till Ullaredsresan. 
Dröm: Minns jag inte.
Personen du träffade: Personalen på förskolan.
Person du pratade i telefon med: Mamma.
Personen du fick sms av: Hemligt.
Gången du var utomhus: Idag.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj, det var länge sen, i sommras.

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Landet.
Hamburgare eller pizza: Hamburgare.
Kött eller fisk: Kött.
Hund eller katt: Hund om ja måste välja. 
Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet.
McDonalds eller MAX: Max.
Vin eller Öl: Inget av det.
Charter- eller skidsemester: Skidsemester.
Sverige eller Utlandet: Sverige.
Sport eller nyheter: Nyheter.
Hockey eller fotboll: Inget av de tack.
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga.
Sommar eller vinter: Vinter.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?

- Smör.
- Mjölk.
- Grönsaker.
- Juice.
- Yoggi.

Fyra saker du inte kan vara utan?

- Min dotter/familj.
- Min dator/mobil. 
- Mina pengar.
- Min Kamera.

3 saker du inte kan äta?

- Fisk.
- Spenat.
- Lever och allt sånt vidrigt !

Två saker som gör dig glad

- Min dotter/familj.
- Mina vänner.

En sak du gör oftast flera gånger i veckan

- Umgås med min dotter <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0