12 September, Torsdag

DATUM: 2013-09-12 | TID: 23:59:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Ja, fullt upp i skolan med planering av teater, seminarium och läsning av diverse flertal hundra sidor på kort tid, ja de e mina dagar det.
Just nu arbetar vi med att sätta ihop en liten teater som ska innehålla värden inom Reggio Emilias verksamhet, vi har fått ihop vår, skrivit manus och i morgon har vi handledning med teaterläraren i Kalmar.
Kan ju inte påstå att vi har det tråkigt i alla fall, ganska skoj om ni frågar mig ;) *höhö*
*Hejhå, hejhå, vi ut i skogen gå... tralalalala* hahahaha!

Vi ska sedan spela upp detta för diverse andra orter i Kalmar på Torsdag nästa vecka, usch ja det är en annan historia, vi ska även ha workshop med bild den dagen. Dessa kalmar dagar är rätt givande och roliga =) 
 
Just de, nu är ja "handikappad" i 2 veckor. Visst jag har en mobil och ett tillfälligt mobilnr under dessa 2 veckor men jag har inte mitt nr och imn mobil *buhuh*
Har även kontantkort, *gaaah* panik! haha!
Men men ja får tillbax en fin och hel mobil =)
 
Igår fick jag hem min personliga almanacka som jag beställt, med egna bilder på omslaget och egen text och jag har själv valt temat på insidan med tilläggssidor. 336:- fick ja betala, men almanackor är dyra i allmänt. Vi fick även hem de 140 bilderna ja framkallat på lillan och lite annat, samt förstoringen på Cornelia som är på 50x75 cm. Nu ska jag bara hitta en ram =)  
Påtal om förstoring, ja skickade efter 2 förstoringar till på Cornelia nyss med 2 andra bilder och dessa ska sen sättas upp på väggen i sovrummet =) Mamma och pappa har även beställt en förstoring av mina bilder =) 
*Kul att folk gillar bilderna jag tar och jag får så mkt beröm =)*
 
Hittade en bild på Instagram med nått alla borde fundera på =) 
 
Sanningen ! 
 
Säg aldrig "Jag älskar dig" till någon ifall du inte menar det.
Prata aldrig om känslor om dom inte finns där.
Ta aldrig någons hand, om du ändå kommer att släppa den.
Säg aldrig att du ska, ifall du inte planerat.
Och titta aldrig i personens ögon, om allt du säger är en lögn.
 
 
Men nae, nu ska jag sova efter en kväll med heta diskussioner ;) *haha*
Mår dock inte helt hundra heller så borde sovit för lääääänge sen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0