11 September, 100 saker om mig

DATUM: 2013-09-11 | TID: 23:11:00 | KATEGORI: Blogglistor | 0 Kommentarer
(Från google)

1. Hur gammal är du om fem år? 29.5 *höhö*

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Hm Min dotter, min studiegrupp i skolan.

3. Hur lång är du? 172.5 cm lång, lr kort? :P

4. Vilken är den senaste filmen du sett? The last song.

5. Vem ringde du senast? Elin.

6. Vem ringde dig senast? Elin.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Lilla söta du..."

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms, men prata me mina närmsta.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta =)

10. När såg du senast din mamma? Torsdagen den 29 augusti, men ses i morrn <3

11. Vilken ögonfärg har du? Blå/grå.

12. När vaknade du i dag? Vid 7 efter att ha suttit uppe till 03.30, skulle gått upp vid 5.

13. Vilken är din favoritjulsång? Oj, haha ingen faktiskt ^^,

14. Vilken är din favoritplats? Husvagnen, sälen eller hos familjen <3

15. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkaren och Sthlm.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett hus med min karl, barn, audi och åt gbg/Jkpng hållet.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Att det låg någon under min säng.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Haha vår knäppa planering av grupparbete idag i skolan. Kolla instagram till höger ----> ;) *haha*

19. Hur stor är din säng? 160 och räcker åt oss =) 

20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar, Vit Pacard bell.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast i bara trosor eller utan kläder helt.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 5 - 6 st.

23. Hur många landskap har du bott i? 4 st ;) *den du*

24. Vilka städer har du bott i? Stockholm, Norrköping, (Orter: Tibro, Åtvidaberg och Västervik)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor ute och strumpor inne.

26. Är du social? Beror helt på situation och humör. Kan vara väldigt social och kan vara världens mest osociala.

27. Vilken är din favoritglass? Hm mjukglass men tål de inte.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Kycklinggryta me ris och grönsaker.

29. Tycker du om kinamat? Mums!!

30. Tycker du om kaffe? Om jag tycker om kaffe? Jag lever på kaffe!

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe, Juice, oboy, vatten.

32. Sover du på någon särskild sida? Mage, lr på höger sida.

33. Kan du spela poker? Japp =) 

34. Tycker du om att mysa/kela? Älskar det ! 

35. Är du en beroendemänniska? Nja, av coca cola ^^,

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Inte känner men vet flera st.

37. Vill du ha barn? Jag har en dotter och vill ha 4 barn till.

38. Kan du några andra språk än svenska? Det är väl engelska då.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp, med lillan. <3

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Både och =) 

41. Vad spenderar du helst pengar på? Cornelia för det mesta =) 

42. Äger du dyrbara smycken? Japp, ett dyrt armband.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Nu under hösten är det ensam mamma söker och idol.

44. Kan du rulla med tungan? Rulla? Nej, Snurra? Ja *haha*

45. Vem är den roligaste människan du känner? Finns många olika =)

46. Sover du med gosedjur? Med lillans hund när hon sover borta.

47. Vad har du för ringsignal? Jadu, har ju inte min telefon längre så vet inte :P

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Japp och sånt som lillan använder =)

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina underkläder? ;)

50. Flirtar du mycket? När ja har mina behova, hahahaha! Näe nu lät de fel. Men till och från =)

51. Kan du byta olja på bilen? Nej :P 

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej :]

53. Vilken var den senaste boken du läste? Om värden och omvärden, skollitteratur.

54. Läser du dagstidningen? Aftonbladet?

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej men vill göra de på Hänt extra.

56. Dansar du i bilen? Ibland. ;)

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Mix megapol.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Kladd och stöd när ja läste igår/natt/i morse.

59. När var du i kyrkan senast? I oktober 2010 då lillan döptes.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Hade många olika =)

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 3 nätter tror ja =)

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Ingen för tillfället..

63. Vad lyssnar du på just nu? Tv:n just nu.

64. Har du varit med i tidningen? Japp ;)

65. Vad är det konstigaste du ätit? Hemgjorda fiskbullar :P

66. Vem såg dig naken senast? Räknas min dotter annars nämns han inte här..

67. Vad är det för färg på din tandborste? Vit och lila.

68. Hur imponerar man på dig? Man är rolig, charmig, jordnära och trevlig, ÄRLIG och öppen.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Beror på...

70. Har du någon piercing? Öronen. Har haft i näsa, tungan och i naveln.

71. Din största vinst? 150:-

72. När hade du senast sex? 18 augusti 2012.

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Instagram, Facebook, bloggen, lnu.se och hotmail.

74. Är du fåfäng? Nja kan ja inte påstå.

75. Ångrar du någonting du gjort? Japp det kan man verkligen säga  !!!!

76. Hur gammal är din pappa? 48

77. Vilket är ditt drömjobb? När ja va liten så va de delfinskötare, nu vet ja inte, fotograf kankse.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Jappdet finns de.

79. Vad har du haft för husdjur? Kanin, Huns och katt.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? 
- Jag är släkt med en kändis.
- Jag har varit med en kille som är upptagen men ja hatar otrohet.
- Jag är sexuelt frustrerad, fast inte enligt mig själv *humor* haha Ne men ärligt, ja har sugit på tummen.

81. Svär du ofta? Ja när ja e arg lr har ont.

82. Sverige när det är som bäst? Under vintern!

83. Kan du åka slalom? Japp =) *love*

84. Vad har du ätit i dag? Kvällsmat me lillan, hon ville bara ha smärgås och yoggi så fick bli de sen en baguette i skolan.

85. Vad har du för utbildning? Gymnasieutbildning, barn och fritid och håller på med förskollärare.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Ögonen och mina vader :P *haha* (Muskler)

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Magen.

88. Vilken är din bästa egenskap? Ärlighet, artighet och kärleksfull och inte EGO.

89. Vilken är din sämsta egenskap? Blyg, tar inte för mig och jag är för snäll.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Måste ja?

91. Saknar du något? Hus, körkort och bil sam bebis. (Fick aldrig chansen till att njuta av cornelias bebistid på de sättet ja velat)

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja, för gemenskapen vilket alla inte inser tyvärr, man har bara en släkt och en familj.

93. Vad gör dig ledsen? 
När det visar sig att någon rövslickat en under lång tid och att det visar sig att folk ljuger för en, folk som man trodde man kunde lita på.

94. Vad gör dig glad? 
Min familj, min dotter och mina fina vänner <3

95. Har du varit gift eller förlovad? Nej, tur är väl de känner ja. Förlovning är nått som ska kännas rätt och som inte görs efter 1 dag. Gift, nej men jag vill. 

96. Vad ska du göra i helgen? Sova och umgås med min dotter, sköta om hemmet och bara vara =) 

97. Vilken är den sjukaste platsen du haft sex på? OJ, haha. I / utanför en bil vid en badstand i A-rum kanske? I en sjö och på köksbordet ;)  haha*

98. Vad har du för laster? Jag vet inte riktigt?

99. Vem är din förebild? Min morfar <3

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Sova, måste få sömn i natt.... Zzzz
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0