29 Oktober, Dagen D

DATUM: 2013-10-29 | TID: 00:42:08 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
I morgon, eller ska jag säga idag? 
Aja, i morgon är dagen D här och jag är väldigt spänd och nyfiken =) 
Tänker fortfarande inte säga vad det är som ska ske men ni lär få se bilder både på min blogg och på den andra personens blogg. Men något stort är det i alla fall ! ^^, *fniss*
 
Men till något annat.
Har haft en helt underbart trevlig och spontan kväll här med en fin vän <3
Vi käka chips, såg på ensam mamma söker/tillsammans mot cancer och bara hade allmänt trevligt med snack och diverse roligheter.
Vi gav även varandra massage (skuldror och upp till nacke) då vi båda hade huvudvärk och var spända i nacke och axlar. Och ja kan bara säga de, gud så skönt! Dock kommer jag vara redigt öm i morgon!

Och fy fan vad det blåser ute, det blir bara värre och värre.
Jag följde med Christine ut när hon skulle gå och det tog tag en hel del men det blev sen bara värre och då skulle hon köra bil hem. Men hon har nu ringt att hon är hemma.
Men denna storm alltså, men som sagt det är vårat egna fel, vi människor förstör miljön och klimatet utan att ens bry oss.
Men som jag sagt ikväll: Redbull ger dig vingar! *haha*
 
Christine har gått och skapat ett nytt beroende hos mig inom musiken. Fy fan så underbar låt! <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0