5 Maj, Söndag

DATUM: 2013-05-05 | TID: 11:26:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Ja, nu är helgen snart slut och i morgon drar en ny kurs igång.
Igår tillbringade vi i stortsätt hela dagen ute i solen med massa bus och vattenkrig *haha*
Vissa blev mindre blöta och vissa blev mer :P *mouhaha*
Lillan sparkade omkring på sin nya sparkcykel som vi köpte i fredags på Biltema, att så lite kan göra så mkt <3

Jag kommer alltid att finnas där för mina barn, kommer alltid att ställa upp för dem oavsett vad klockan är eller vilken situation det är.
Mina barn ska få känna att dom kan vända sig till mig och kunna prata om allt med mig.
Jag ska stötta dom i alla beslut dom tar och ge dom tips och råd på vägen för att nå till det mål dom vill och finnas där och stötta när dom väljer vilken väg/utbildning dom ska gå o.s.v.
Jag ska aldrig se det negativa utan lösa alla problem och se lösningarna på alla problem.
Ska tillbringa så mycket tid jag bara kan med mina barn och barnbarn, då dom är och kommer vara mitt allt.
Jag kommer och vill kunna hitta på spontana saker med min familj för att få den sociala tiden med dem och ta tillvara på den tid jag har och får tillsammans med mina barn / barnbarn.
Jag ska ge mina barn kärlek, närhet, ömhet och se till att dom känner sig trygga i sig själva.
Och bara för att mina barn flyttar hemmifrån kommer dom alltid att tillhöra mina familj! <3

Jag vill kunna ge mina barn det jag själv aldrig fått uppleva.

Cornelia, mamma älskar dig och kommer ALLTID att finnas där för dej ! <3
 
 

Vi avslutade vår dag ute med att gå till Godishuset och köpa glass och godis för mys framför tvn.
När lillan sen somnade på kvällen blev det mys i soffan med twilight breaking dawn part 2, Så sjuktjäkla underbar film!
Måste köpa mig alla dessa filmer!

Ja om vi ska se på Nutriletten, det har gått bra, MEN som ni säkert förstår har min kropp inte orkat med att köra de nu när jag varit sjuk så på måndag börjar jag om från ruta 1 igen.
Men jag har säkert gått ner ändå för har varken haft matlust och om jag ätit har jag fått ont i halsen när jag svalt.
Är det inte det ena så är de det andra ;) 

Men nu ska vi fixa här hemma för en heldag ute i solen igen!
Lillan ser ut som en pepparkaka så hon kan ju sitta inne anser ju hennes mamma ;) *mouhaha*
 
 
 
 
 
"För mig betyder familj att man lägger armarna om varandra och alltid finns där för att stötta och hjälpa oavsett situation"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0