24 Maj, Mina studier!

DATUM: 2013-05-24 | TID: 23:12:17 | KATEGORI: Mina studier | 0 Kommentarer
Förra kursen, 1FL011 avslutade vi den 5 maj genom att skicka in en hemtenta.
Har för mig att lärarna har 15 dagar på sig rätta uppgifterna innan vi ska få tillbaka dem.
Alltså skulle vi ha tillbaka tentorna den 20 Maj.
Men titta vad vi fick av vår lärare idag:
 
Hej!

  Studenter som läser från lärcentra i Västervik och Vimmerby kommer att få sina betyg för slutuppgiften i 1FL011 inrapporterade senast på fredag den 31 maj. Det på grund av att jag har haft semester och behöver ytterligare några dagar på mig för att hinna med att bedöma samtliga texter.

  Vänligen!

Läraren har alltså tagit sem och ska ha fler dagar på sig att rätta våra tentor, detta är inte okej alltså!
Så nu får vi vänta till den 31 Maj innan betyget sätts för föregående kurs och den 7 Juli slutar pågående kurs.
Det är inte ovanligt med sega lärare på denna universitet ;)
Jag undrar vad lärarna skulle säga om vi tog sem mitt i en tenta och skickade in den försent, skulle dom acceptera de tror ni? ;P
 
Jaja, bara vänta och vänta på betyget!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0