21 Maj, Helgen

DATUM: 2013-05-21 | TID: 20:05:36 | KATEGORI: Cornelia Allmänt | 0 Kommentarer
Vi åkte till skärgården i torsdagskväll efter att jag slutat skolan vid 17, och där har vi spenderat helgen.
Så det händer inte så mkt just nu mer än skola skola och skola :p
Åker till Kalmar i morgon igen sen är de bara att plugga till tentan som är om 3 veckor, kul med en salstenta som avslut på denna termin *blä*
Sen är det dags för jobb, är ledig i 2 veckor så det ska bli skönt, men sen efter midsommar drar jobbet igång och jag jobbar fram till 2 veckor innan skolan börjar så då får vi 2 veckor ledigt innan skolan drar igång, vad vi hittar på då får vi se, inget planerat än.
 
Men i helgen då, vi har bara tagit de lugnt. Lillan njöt och lekte på för fullt när det var fint väder och mamma Mariah har kört fyrhjuling ;) *haha*
Vi skulle ha åkt ut och fiskat gös och gädda men dimman kom på besök så det blev inget av de.
Så vi har inte gjort allt för mkt.
Vi blev kvar hos mamma och pappa tills igår och så klart såg vi när Sverige tog VM guld, det går liksom inte att undvika när man har 2 st nördar i familjen :P
När vi kom hem från skärgården till mamma och pappa blev det att fira bror som fyllde 21 år i söndags och vi fick bland annat smörgåstårta *mums*
Det blev även lite kurragömma på em och det uppskattade lillan, men att leka kurragömma med bror var lite komplicerade än vad jag trodde ;) *haha*
 
Min FB status:

Vi leker kurragömma och jag räknar.
Jag: 100!
Matte: Nej inte än.
Jag: Okej. (Stänger dörren igen)
Matte: Hjälp! Nu måste du hjälpa mig!
Går till hans gömställe och hittar honom såhär!

Matte: Jag kommer inte upp, Hjälp mig!
Jag: Hahahahahahahahahahahahahaha!

Kurragömma slutar med livräddning.
 
Ja, finns inte så mkt mer att säga då vi bara tagit de lugnt.
Men här kommer lite bilder från helgen, fler bilder kommer senare.
 
 
(Klickbara bilder)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0