20 Juni, Mysdag i Skärgården!

DATUM: 2013-06-24 | TID: 15:50:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Dagen började med att vi sov ett bra tag och sen mös vi ihop med frulle framför VBÅ.
Vid ca 11.30 kom Elias hit och jag var barnvakt åt honom medans hans mamma var iväg och handlade för midsommarhelgen.
Han spelade Sims och lillan lekte på rummet medans jag sprang runt i lägenheten som en yr höna och packade för helgens resa till skärgården, dock hatar jag att packa :P
Mellan varven satte ja mej me Elias och spelade lite Sims med honom, haha.

Dock gick klockan allt för fort och jag fick sätta fart för att hinna fixa mig, satte barnen med pizza medans jag sminkade mig för vid ca 15 skulle pappa komma och hämta oss.
 
När vi väl kom ner till skärgården satte jag fart med att packa upp sen gjorde vi absolut ingenting, tills Håkan ringer och säger att han fått Gös så när jag gjort klart lillan för natten och lagt henne åkte pappa och jag ut på sjön för en kväll med kvällsfiske, vi blev ute på sjön till ca 22-23 och resultatet blev en Gädda som pappa fick, nästa gång ska ja ha me egna drag ;)
 
Jag får vara nöjd med några fina och härliga bilder en sommarkväll på sjön.
 
      
 
(Klickbara bilder!)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0