14 Juni, Trots !

DATUM: 2013-06-14 | TID: 12:45:00 | KATEGORI: Cornelia Allmänt | 0 Kommentarer
Den som påstår att man kan undvika trots borde tänka om!!
 
 
Bilden beskriver allt.
Ungen har nu gått mig på nerverna i flera dagar och hon är allmänt trotsig & tjurig.
Min gräns är nådd och hon ska veta vem det är som bestämmer.
Nu får hon sitta på sitt rum utan tv och ikväll blir det inget mys utan hon åker i säng tidigt.
Och hädan efter när hon inte lyssnar åker hon in på rummet med en gång för nu har jag fått nog av hennes dåliga beteende som hon håller på med. Vet inte hur många ggr jag får ta till med den bestämda rösten nu för tiden när hon inte lyssnar och slår dövörat till totalt.
Må denna trotsperiod gå över fort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0