9 Januari, Jag har gått ovh blivit..Del 2

DATUM: 2013-01-09 | TID: 22:39:00 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
 
 
Haha alltså, jag har gått och blivit med Samsung Galexy note II och får den nästa vecka ;)
Ingen Iphone ägare här inte, bye bye Iphone, 4ever!
Fanns dock inte vit så fick bli silver, men vad gör de?
Har den bästa telefonen och snyggaste ;) *asg*
 
Men ja, jag har ju nån i klassen som kallar mig Nöööööörd men som ska leka med min nya telefon lite sen ;)
Hahaha men ett tips, Vill ni undvika ett ex antal sprickor på skärmen så låt bli att låna ut era mobiler till Josse eller Nicke :P haha*
Inget illa menat ;)
 
Så om nån av er har denna, är den bra?
Just de, den har 4G ;)
 
 
 
(Bilderna är klickbara och lånade från Google.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0