22 Januari, Förlåt !

DATUM: 2013-01-22 | TID: 23:46:45 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Får be om ursäkt för dålig uppdatering men har haft fullt upp.
Skolan tar mkt tid, och nu har en ny kurs börjat men jag har nu denna vecka, mån-tis tagit igen mina två sista dagar på VFU;n och nu är yttligare 7.5hp godkända.
Så i morrn är det dags för skolan igen.
Annars har vi bara tagit de lugnt, förra veckan var det dags för sjukhuset med lillan igen och i helgen var lugn.
Lördagen tillbringade vi ute i snön med pulka och avslutade dagen med mys och hamburgare som jag lovade lillan.
Dock äter hon absolut inte som hon ska och hon går ner i vikt, men får hålla koll på henne så hon dricker i alla fall och försöka lirka i henne nått ätbart varje dag.
Jag vill inte tvinga i henne, men jag vill ju ändå att hon äter så får ge henne saker hon tycker om *dyrt* men bara hon äter så är jag glad.
Och inte nog me de, nu har hon gått och blivit förkyld IGEN! *blir galen*
Hon hinner ju inte bli frisk innan nästa omgång kommer, så i morrn blir det att hämta ut de andra som läkarn på sjukhuset skrev ut till henne så får vi hålla tummarna att de hjälper.
Hon klagade i natt av öronont igen, men det verkar inte vara nått som utvecklats till något annat och hon va pigg nog att gå till förskolan i morse. *Hoppas på att de blir lugnt nu för lillans skull, hon behöver de just nu*
 
Annars så har inte skoj hänt :P Skola, fixa bloggdesigner, pilla med min nya mobil som kom igår :D
Jag är så jävla nöjd me den vill ja lova, lite ovan med så STOR telefon just nu bara, men man vänjer sig väl få vi hoppas ;)
Det som är skönt är att den har 4G och man hinner knappt blinka innan den "tänkt" klart så man slipper få ett nervsammanbrott p.g.a SEG telefon !
Håller nu på att fixa med apparna, sortering av dom och fixar de olika sidorna så det ser snyggt och bekvämt ut.
Ska även nån dag sätta mig och designa en bakgrund till både hemskärmen och den låsta skärmen så jag får bakgrunder som jag trivs med.
Det som ja va osäker på gällande appar var inte att de appar ja använder inte skulle finnas men ja hittade alla, även blogg.se appen så nu kan jag blogga som jag ska på mobilen igen.
 
Ne men nu ska jag hoppa i säng och mysa ner min näsa i lillans nacke som alltid innan ja somnar, oooh vad mysigt de är och när man vaknar varje morgon så har man alltid nån som håller om en och myser, min älskade prinsessa !! <3
 
Btw, NEJ min design är inte klar, ska fortsätta på fredakväll när lillan somnat.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0