2 Januari, Onsdag

DATUM: 2013-01-02 | TID: 08:17:53 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Har nu ringt min VFU och meddelat återbud att jag inte kan komma, ringt lillans förskola och meddelat att vi blir hemma hela veckan. Så vad ska vi hitta på då?

Jo, vi ska bara mysa och tillbringa tiden tillsammans, skolarbetet får vänta tills hon somnat så jag vet vad jag gör på kvällarna. ^^,
Idag ska vi i alla fall ta oss till biblioteket och återlämna böcker som jag har lånat, handla lite och kolla in lite på mellandagsrean så får vi se om vi hittar nått skoj där.
Har för ett tag sen hittat en snygg dress till lillan som jag vill ha, men vi får se hur de blir och om den är nedsatt på rea lr inte.
 
Jag börjar tro på 2013 *ler*
 
Hoppas ni får en fin dag för det ska vi ha <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0