14 Januari, Måndag och en ny vecka.

DATUM: 2013-01-14 | TID: 11:11:49 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Ja, nu är det en ny vecka med 0 lektioner i skolan :P
Eller ja idag är det föreläsning men jag känner att ja inte har någon större lust att gå på den just nu och på onsdag är det redovisning som jag inte kan gå på då vi ska till sjukhuset med lillan.
Så denna vecka är det självstudier och skriva på hemtentan som gäller. Jag betalar bra till den som skriver tentan åt mig ;) *haha*
 
Men idag blir det till att storstäda här hemma för det är ett måste just nu innan jag får panik på all skit som ligger på golvet *blä*
Sen ikväll blir det till att fixa klart det sista på designen som jag gör till en tjej, ska bara ändra bilderna i sidbilden och sedan lägga in den på hennes blogg.
Och när det är klart kommer ni att få se resultatet här på bloggen.
Jag är nöjd me den, stilren och enkel och precis som hennes önskemål.
 
Men nu ska jag sätta fart med frulle och registrering av nästkommandekurs.
Ha en fortsatt bra och snöig dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0