12 Januari, Lördag

DATUM: 2013-01-12 | TID: 10:24:03 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Känner mig rätt nöjd med kvällen igår ;) *ler*
Lillan somnade strax efter gladiatorerna och sen tittade jag på Farmen innan jag slog på Hamilton 2, och oj så bra den var !
Men man kanske inte tittade på filmen hela tiden :P *haha*
 
Igår hade vi grupparbete i skolan, vi var inställda på att få sitta hela dagen men vi satt från ca 8.30-11.30 sen var vi klara med vårt arbete *skönt*.
Det blev fredagsmys innan vi åkte hem då Ebba bakat Cupcakes till oss i klassen, och mums så goda dom var!
Ja kände även på Niklas Samsung då min mobil är större och jag ville se ca hur stor den egentligen är, och OJ, den är nog rätt stor ;) Haha ! Ne men den blir nog bra och så behöver man absolut ingen surfplatta :P
Inte för att ja skulle vilja ha någon egentligen, varför ha en bärbar dator, en mobil (Iphone, samsung eller vad man nu har) och sen en surfplatta? Ja anser att det bara är slöseri med pengar och det är ju bara onödigt så jag nöjer mig med min dator och min Samsung.
 
Samsung Galexy S3 vs Samsung Galexy Note II
 
 
(Bilden är klickbar)
 
Letar efter nått snyggt skal nu eller nån snygg väska som man kan ha mobilen i så man inte repar skärmen, samt ett skärmskydd som är som en spegel. Nån som vet vart det går att få tag på detta till en Samsung Galexy Note II?
 
Idag ska vi bara plocka lite här hemma, sen ska lillfisa och jag baka kärleksmums *mums* för att ha nått att mysa med ikväll.
Ikväll blir det dock en tidig kväll då vi ska hälsa på tvättstugan vid 7.oo i morrnbitti  *Zzz*
 
Men ne nu blir det frulle.
Ska jag skriva vad vi ska äta till frulle eller?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0