8 Februari, Fredag och mys hela helgen

DATUM: 2013-02-08 | TID: 10:59:47 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Nu är det fredag igen, gud vad veckorna går fort.
I ikväll och i helgen blir det bara massa mys och bus för oss, har lovat lillan att vi ska gå och köpa godis när ja hämtat henne från förskolan för att sedan gå hem och mysa till massa filmer och gladiatorerna ikväll. Hon har även tjatat om att få somna i mitt knä i soffan hela veckan och ja har sagt att det får hon bara göra på helgerna, så ikväll blir det mys på hög nivå med mitt lilla älskade hjärta som är mitt allt <3
Om vädret är bra i helgen ska vi nog ta oss en sväng till pulkabackan och mysa massor i snön och bygga snögubbar =)
Så i helgen blir det inget plugg, inga måsten utan bara fokusera på att mysa och umgås med lillan.
Hon har blivit så stor och växer så de knakar, men hon kommer alltid att vara mitt lilla hjärta och min lilla bebis.
Sen har hon kommit in i en gosperiod nu, hon sover ju som sagt inte i sin säng, utan ja låter henne sova i min säng där hennes trygghet finns, vill inte tvinga henne att sova själv i sitt rum när ja ändå ligger själv i min säng och ja lider inte av att ha henne bredvid mig.. Eller jo, haha, jag får knappt plats i min säng då hon breder ut sig ;)
Men det är så mysigt att ha hennes små varma fötter mot min rygg eller mage, och på morgonen vaknar man av att det är en liten fis som sitter och stirrar på en och vill mysa.
Och det kommer väl en dag där hon inte vill sova bredvid sin jobbig mamma ;) haha eller hon kanske kommer att sova bredvid sin mamma tills hon gifter sig ;) *hahahaha*

Just de btw, sorry för dålig uppdatering men har som sagt annat att tänka på. Mkt att göra i skolan till och från, mysa och umgås med lillan på min lediga tid samt ha egentid för mig själv och sköta om hemmet som att städa och tvätta. Och snart är det dags för att ha 3 års kalas för lillan här hemma så har skickat ut vad lillan önskar sig och planerar tårta m.m, usch vad tiden går fort!
Känns som det var nyss som ja låg på förlossningen och fick min sessa på mitt bröst, men ja njuter fortfarande av den känslan och njuter av att fortfarande kunna ha henne på bröstet när hon somnar i mitt knä, fast bara lite större ;)
 
Har ni btw hört Zara Larsson, oj vilken grym brud med en grym röst!

 
Ne men nu ska jag fixa allt här hemma så man slipper göra de i helgen som sagt och så får vi se om det blir någon uppdatering i helgen, i såfall när lillan somnat. Men har filmer som ja ska se också, som hypnotisören. ;)
 
Har ni sätt den?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0