20 Februari, lill-lördag

DATUM: 2013-02-20 | TID: 22:17:58 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Ja dagarna rullar på och har nu haft de "lugnt" i 2 dagar och inte stresspluggat utan ävet tagit tid för mig själv.
Kollat klart på Skilda Världar Vol9 som ja fick igår, pluggat lite, tvättat, kollat till nya kursen m.m.
Lillan har verkligen varit på piss humör, Hmm kan man få mens och pms som 3 åring? ;) *haha, ja skoja*
Hon har verkligen somnat och vaknat på fel sida 2 dagar i rad nu, inget ja gör duger och hon är verkligen en tjurskalle som tjurar och gråter för minsta lilla.
Må detta bara vara en övergångsfas, men dom som säger att man kan undvika trotsen, haha kiss my ass säger ja då.
 
Hon testar verkligen mina gränser nu men man ser på henne när ja blir arg/bestämd att hon vet att hon inte kan trampa över min gräns. Här hemma är ja hård men rättvis, men hon ska veta att det är jag som bestämmer och att hennes vilja står i skogen och växer tills hon är 18 ;) *ler retsamt*
Visst hon får va me och bestämma till viss del, men när hon tror att hon kan styra och ställa som hon vill för att få sin vilja fram, nej då är det stop! 
Men oj vad mamma älskar sitt hjärta ändå.
Hon vaknade förut och gnydde till att ja skulle ligga bredvid henne, la mig bredvid och pussade henne på näsan som hon älskar och vips så somnade hon igen mot mitt bröst, Mammas gullunge!
Hon börjar bli så stor, känns som sagt som igår man låg och tröck ut fisungen <3
Önskar man kunde få ha en dag där man fick uppleva förlossningen igen och bara mysa med hjärtat och NJUTA av de igen.
Men de kommer fler tillfällen ;) 
 
Ikväll försökte ja mysa med lillan, köpte lite choklad och festis, satte på Hannah montana.
Men framåt halv 7 blev hon trött och hon somnade i soffan, så fick mysa själv när ja bäddat om henne <3
 
 
Ne nu ska ja släcka ner och mysa ner hos mitt hjärta som just nu tar upp heeeela sängen ;)
God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0