6 December, Elin är den enda vinnaren

DATUM: 2013-12-06 | TID: 23:01:57 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Hennes låt ligger på top 1 och hon vinner inte Idol, vänta nu vart stämmer inte detta?

Hon är den enda som sjöng rent ikväll och som utvecklats mest i Idol, hon borde ha vunnit Idol 2013!
Jag personligen anser att inte Kevin kan sjunga och har är inte rolig att titta på när han sjunger, tur smaken är sm baken, delad. Och jag kan inte detta om sång, men jag anser inte att Kevin sjunger rent, Elin och Sandra borde stått i final.
 
Men Grattis Elin till din 2a plats och som jag brukar säga, 2an lyckas alltid bättre och 1an glöms bort, så Go ELIN!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0