3 December, Tisdag

DATUM: 2013-12-03 | TID: 22:33:56 | KATEGORI: Det kallas livet | 0 Kommentarer
Ja, dagarna rulla på i lagom lugn fart *ironi*
Vafan, bara 20 dagar kvar till jul, vart tog november vägen? Snart är det Januari och jag har då bara 2 terminer kvar innan jag får jobba med det jag brinner för, barn!
Jobbmöjligheterna ser bra ut på AF och jag är väldigt sugen på att sedan vidarutbilda mig till något högre än förskollärare, men får bli efter några års jobb.

Har dock just nu svårt att ha fokus på studierna, men jag har inte mig själv att skylla för det tack och lov.
Har btw klarat 120HP av 210 möjliga, bara för att få skryta, JA! Jag är stolt!
Men jag gör mitt bästa och i helgen ska jag göra klart dom 2 uppgifterna jag ligger efter med eftersom vi var i Sthlm när jag egentligen hade skola..
I helgen är det även marknad som vi ska gå och mysa på,vi hoppas även på besök från mormor och morfar också <3

Nästa vecka är det dags för lucia och lillan ska även i år få vara tärna.
Hon satt idag och sjöng sångerna för mig på golvet, jag fick absolut inte sjunga med för hon kunde själv.
Tack, tack! vad mamma älskar dig <3 haha
 
Ikväll har det varit en lugn kväll med filmmys för min del, inslagning av mamma och pappas sista julklappar, slog om mormors julklapp och nu väntar jag även på Cornelias sista julklapp och mormors, sen ska nog alla vara klara..Tror jag?
Ne, nu ska jag ta och lägga i torrshampoo i håret, samt fläta det för att krya ner i sängen.
I morgon väntar en dag med observationer på min gamla VFU.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0