17 December, Säg inget !

DATUM: 2013-12-17 | TID: 20:08:12 | KATEGORI: Mina studier | 0 Kommentarer
Här har jag suttit i skolan och pluggat varje dag då jag varit helt säker på att jag inte har Power Point, vad märker jag ikväll när jag öppnar mitt arbete? Jo Mariah har Power Point på datorn, smart där! 
 
Suck ! 
Men då kan jag sitta hemma och göra klart arbetet ikväll för att sedan hinna lämna tillbaka skorna i morgon innan skolan börjar, skönt !
Så ikväll vet jag vad jag gör, pluggar och se på PH.
Vad består er kväll av?
 
 
 
Här har ni en del av arbetet som jag håller på med, är inte klar än, men inte mkt kvar heller =) 
 
 
Dock har jag ett problem, min redovisning är på 7 min och då har ja inte skrivit allt heller :O
Vi har en tidsram på 5 min, önska mig lycka till....
Snart Jullov !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0