25 Augusti, Semester: Dag 8

DATUM: 2013-08-25 | TID: 22:13:00 | KATEGORI: Cornelia Allmänt | 0 Kommentarer
Idag blev det lugnt här nere igen då alla andra campinggäster åkte hem ;) 
Känns rätt gött att vara kvar och se alla andra packa och åka hem ;) *ler*
Dagen har varit lugn, dock med en tjurig och trotsig unge till och från.
Men efter att det värsta lugnat ner sig så tog vi oss en tur ner till bryggan för att fiska, dock utan resultat.
*Ja, vad annars, vi är ju inte där fisken finns*
Lillan gav en söt kommentar när vi fiskade:
- Mamma, jag vill ha en stor fisk. *Sötnos!*
Och nu på kvällen innan hon skulle nanna kudden myste vi ner oss i soffan framför kändishoppet.
Ja kan säga, ja satt och dreglade!
Kolla in denna snygging:

   

Ja tror ja dör, sååå snygg !!
Och ja sa de högt och så kommer lillan:
 
- Mamma, jag vill ha en sån kille. *Hahaha, sötnos!*
Hon har ju bra smak i alla fall ;) 
 
Nu sover lillan gott och jag ska plugga lite samtidigt som jag ser på Wallander som går på 4an.
Men här kommer det lite bilder från dagen:
 
 
 
Lite sjukt! Jag tycker det nästan är lite läskigt!
Att man kan se sig själv så mkt i sitt barn som jag gör.
Jag ser mig själv, min egna spegelbild i min dotter, hon ser precis ut som mig som liten. *Kopia*
Kloning? *haha*

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0