22 Augisti, Semester: Dag 5

DATUM: 2013-08-22 | TID: 19:50:52 | KATEGORI: Cornelia Allmänt | 0 Kommentarer
Idag blev det en tur till byn för att handla lite mat till morgondagens mys.
Så i morgon blir det grillad kycklingfilé med tzatziki och potatiskroketter. *Mums*
Annars idag har vi bara myst, lillan har som vanligt lekt, badat i sin pool, gungat och sedan tvingat i mig i sjön igen, alltså så har vi badat idag igen.
Men idag är det 20 grader varmt ute och 19 grader i vattnet och jag kan erkänna att jag låg i säkert i 30 minuter och lekte med lillan.
Nu har lillan och jag duschat efter en god middag som idag blev tacos.
Det märks också att det närmar sig helgen då fler folk kommer ner till skärgården, så nu är vi inte ensamma här nere längre ^^,   
 
I morgon kommer pappa ner för att hjälpa oss att tömma skithuset *haha* och hälsar på, sen funderar jag på att ta en fiskekväll med massa mys i morgon.
Och om jag känner lillan så blir det säkert bad i morgon igen om vädret tillåter det.
 
Här kommer det lite bilder från idag, dock inte lika mycket då batteriet suttit på laddning.
 
 
 
 
(Klickbara bilder)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0