21 Augusti, Tre, aldrig mer!

DATUM: 2013-08-21 | TID: 16:14:42 | KATEGORI: Idioti & Ironi | 0 Kommentarer
Ja, min laddare är helt CP och tjuter så fort man laddar mobilen.
Den laddar inte alls mobilen snabbt, det tar flera x antal timmar att få mobilen fulladdad.
Testade mammas laddare idag och den tjuter inte och min mobil e nu fulladdad efter bara 2 timmar.
Jag ringde TRE och dom säger först att ja ska köpa en helt ny själv, men så fan heller!
Sen säger dom att jag ska skicka in laddaren och ska då vara utan laddare i 2 veckor och då också telefonen efter som batteriet tar slut om ja inte har någon laddare.
Kyss mig i arslet, aldrig i livet att ja e utan mobil i 2 veckor och ändå får betala fullt pris.
Så nu fick ja gå och köpa mig en helt ny laddare själv samt betala den själv.
Tur var väl de att ja hitta ett kit med 5in1 för 95:-
Kanske skulle ta och skicka fakturan till TRE så dom får betala den?! *Idioter!*

Kan säga de, när mitt abonnemang går ut om....hundra år*typ så är det Bye Bye TRE och Hej Halebop eller nått annat bra. TRE kan stoppa upp nått och vad ni än gör, skaffa det aldrig. Warning för dålig Service!
 
 
 
 
95:- för detta kit, fast ja beställde svart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0