21 Augisti, Semester: Dag 4

DATUM: 2013-08-21 | TID: 22:27:00 | KATEGORI: Cornelia Allmänt | 0 Kommentarer
Idag har vi haft en dag med inga planer alls.
Vi sov till 8 och stressade inte alls upp ur sängen och sen blev det frulle.
Lillan har sedan lekt hela dagen, tittat på film och så badade vi nu på kvällen =)
Jag har även idag lekt med kameran, försöker ta bilder varje dag för att fånga upp vår vardag under semestern.
Fick mail idag att mitt Objektiv är påväg, så glad! *fniss* och även laddaren.

Men annars idag har det inte hänt så mkt, har bara suttit och njutit av att se hur bra lillan mår här nere och hur mkt hon njuter av det.
Men här kommer lite bilder från våran dag:


 
 
(Klickbara bilder)
 
 
Jag har även hjälpt till att rensa mammas blommor här nere så slipper dom göra de =)
Och nu sitter jag och pluggar till tentan medans dom andra 2 sover, fick dock väcka en av dom och då inte Cornelia för att gå på toa. Vågar inte gå ut själv här nu då det tydligen går runt en ko med 2 kalvar (älgar) här som är väldigt närgågna *usch* haha!
Ingen lust att komma ut och stå öga mot öga me dom. - Hej älgen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0